16 Ağustos 2011 Salı

Frida

“ Başıma gelen en kötü olay , yaşadığım kaza ve Diego idi. “ 19 yaşında geçirdiğim otobüs kazası belki de hayatımda dönüm noktasıydı. Belli bir müddet yatağa bağımlı kaldım. Annemin ben sıkılmayayım diye tavana astığı aynalar sayesinde bol bol portremi çizmeye başladım. Belki de en iyi yapabildiğim şey buydu. Evet evet buydu, çünkü yalnızdım ve en iyi tanıdığım kişi kendimdi. Ve …..

Diego …” Diego benim her şeyimdi benim Diego’m derdim ona oysa o hiçbir zaman benin olmadı. O hep kendisinindi bense onun.”

Beni bir çok kişiyle aldattı, kız kardeşim de buna dahil. Bunun üzerine onun birlikte olduğu kadınlarla ben de ilişkiye girdim. Ki onlarda bulup da ben de bulamadığı şey neydi, çok merak ediyordum.. Bunun yanı sıra bir çok erkekle de ilişkim oldu.

Aslında … aslında ben hep özgürlükçü ve hoşgörülü olmaya çalıştım. Hepimizin bir kere dünyaya geldiğini düşünüyordum. Yine de acı çekiyordum ve suçluluk duyuyordum. Özgürlükçü biri olarak böyle acı çekmem bana yakışmazdı.

Günlüğümdeki “ çıkış yolunun güzel olacağını ve asla geri dönmeyeceğimi umarım “ satırları ise son sözlerim oldu.

Asiye Kemik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder